Kalendarz to jedno z najważniejszych narzędzi do codziennej organizacji pracy zarówno w życiu prywatnym, jak i biznesowym, gdyż dobre i efektywne zarządzanie czasem jest niezbędne dla osiągnięcia sukcesu. Książkowy kalendarz firmowy również doskonały nośnik reklamy i promocji firmy, ponieważ jest on użytkowany przez cały rok. Czym powinien charakteryzować się dobry kalendarz firmowy?
Nie wyobrażamy sobie prowadzenia firmy, czy nawet naszego codziennego życia bez kalendarza. Narzędzie to, im bardziej jest przemyślane, tym bardziej wspiera w działaniach użytkowników. Dobry kalendarz firmowy to narzędzie, które spełnia zarówno funkcje organizacyjne, jak i promocyjne. Zawarcie spersonalizowanego logo firmy, różnych układów, dni wolnych od pracy, notatek i innych przydatnych elementów sprawia, że kalendarz ten staje się wartościowym akcesorium dla klientów i pracowników, a jednocześnie umożliwia skuteczną reklamę firmy przez cały rok.
Spersonalizowane dane firmy i logo
Pierwszym i jednym z najważniejszych elementów dobrego kalendarza firmowego jest spersonalizowane logo firmy oraz dane kontaktowe. Dzięki temu kalendarz staje się doskonałym narzędziem promocji i budowania rozpoznawalności marki. Wizytówka firmy na okładce kalendarza przyciąga uwagę i sprawia, że jest to także bardzo dobry prezent dla klientów, partnerów biznesowych lub pracowników.
Różne rozmiary i formaty
Dobry kalendarz firmowy książkowy powinien być dostępny w różnych rozmiarach i formatach, aby spełnić różne potrzeby użytkowników. Producent kalendarzy firmowych Lediberg zadbał, że możemy wybierać między kieszonkowymi wersjami, które można zawsze nosić przy sobie, a większymi formatami
Układ dzienny, tygodniowy lub miesięczny
Kalendarze firmowe w formie książki oferują różne układy, które pozwalają użytkownikom wybrać ten, który najlepiej odpowiada ich potrzebom. Może to być kalendarz dzienny, w którym każda strona jest przeznaczona na jeden dzień, co jest idealne do dokładnego planowania codziennych zadań. Dobrze sprawdzają się także kalendarze tygodniowe, które pozwalają na bardziej ogólny przegląd planu, a także kalendarze miesięczne, umieszczane na każdej stronie jako pomocnicze, które umożliwiają długoterminowe planowanie.
Dni wolne od pracy, notatki i zadania
Dobre kalendarze firmowe zawierają oznaczenia dni świątecznych i innych dni wolnych od pracy. Jest to bardzo istotne, aby pracownicy i klienci mieli jasny przegląd, kiedy firma będzie nieczynna, gdyż ułatwia to planowanie działań i spotkań oraz czasu wolnego, który można poświecić na wyjazd lub wakacje. Równe istotne jest miejsce na notatki oraz listę zadań do wykonania w danym dniu, tygodniu lub miesiącu. Tego typu udogodnienie pozwala na skonsolidowanie planowania i pomaga użytkownikom śledzić ważne zadania i terminy i w zasadzie bez dobrze zaplanowanego miejsca na notatki idea kalendarza książkowego nie ma sensu.
Zawartość informacyjna
Oprócz samego kalendarza niektóre z propozycji mogą zawierać przydatne informacje, takie jak zestawienia krajowych i międzynarodowych świąt, strefy czasowe, numery alarmowe, daty ważnych wydarzeń, dane dotyczące macierzystej firmy i wiele innych przydatnych danych.