Marketing internetowy może przynieść wiele korzyści, jednak wymaga jednocześnie sporych nakładów pracy. Promocja w internecie wiąże się z nieustannym rozwojem witryn firmy, tworzeniem kampanii reklamowych i dostarczaniem newsów na portalach Social Media. Można się w tym pogubić, dlatego dziś prezentujemy narzędzia marketingowe, dzięki którym praca stanie się prostsza i przyjemniejsza!
Zarządzaj kontami FB z HootSuite!
Aplikacja może być szczególnie przydatna w bardziej rozbudowanych firmach. Ręczne prowadzenie kilku kont na portalach społecznościowych na raz jest kłopotliwe, jednak z wykorzystaniem aplikacji czynności są znacznie prostsze!
Hoot Suite to oprogramowanie, które pomaga obsłużyć wiele kont jednocześnie. Z pomocą aplikacji można zaplanować publikacje treści na poszczególnych tablicach, a także sprawdzić publikacje, które umieszczane są w różnych social mediach. Program ułatwia pracę, bowiem klient nie musi już przeglądać wszystkich profili po kolei…
FreshAds – do reklam na Facebooku
Nowoczesne rozwiązanie specjalistów z portalu Freshmail.pl pomaga utworzyć reklamy na Facebooku. To jedno z najczęściej odwiedzanych miejsc w Internecie, dlatego dobrze jest również tu starać się pozyskać nowych klientów.
Zasada działania programu oparta jest na sztucznej inteligencji. To dzięki niej można wybrać optymalną strategię promocji i przeanalizować dane, niezbędne do przygotowania efektywnej kampanii reklamowej. Aplikacja udostępniana przez portal Freshmail.pl dostępna jest na urządzenia mobilne, wydawca umożliwia jej przetestowanie podczas 14-dniowego okresu próbnego!
Inne pomocne narzędzia
IQ Hastags pozwala uzyskać nowych odbiorców. Dzięki prostej aplikacji użytkownik będzie miał dostęp do tysięcy hastagów, których może użyć do promocji swojej treści. Oprogramowanie dostępne jest w wersji darmowej, dlatego każdy może z niego skorzystać!
Wymieniając narzędzia marketingowe nie sposób zapomnieć o programie Newspoint. Pozwala ono monitorować media i dowiedzieć się, co klienci mówią o naszej marce lub produkcie, który proponujemy. Z pomocą oprogramowania można także sprawdzić informacje z branży i dowiedzieć się o nowościach przed konkurentami.
Choć czat na stronie wydaje się nie mieć z marketingiem zbyt wiele wspólnego, w rzeczywistości to świetny sposób na promocję witryny. Sprawnie działająca pomoc i szybka obsługa z pewnością jednak przyciągnie uwagę klientów. Do tego przyda się aplikacja Zendesk Chat, który ułatwi kontakt z odbiorcą. Producent udostępnia również wersję mobilną umożliwiającą obsługę pytań użytkowników z dowolnego miejsca!